ده هزار تومان هدیه عضویت در دنیای فوتبال اینجا کلیک کنید لپمارد LAMPARD

زندگینامه: فرانک لمپارد (1978-)

فرانک جیمز لمپارد جونیور 25 ژوئن سال 1978 در رامفورد انگلستان به دنیا آمد.

او فرزند فرانک لمپارد سینیور مدافع سابق انگلیس و بازیکن پیشین تیم وستهام یونایتد است. مادر او نیز از یک خانواده معروف فوتبالی است.

لمپارد در سال 1994 به عنوان کارآموز به باشگاه وستهام یونایتد پیوست. همان باشگاهی که پدرش دستیار سرپرست آن بود و در سال 1995 به طور رسمی با این باشگاه قرار داد بست.

در اکتبر سال 1995 به تیم سی سیتی قرض داده شد و در همان باشگاه در نخستین بازی لیگ شرکت کرد و یک گل به ثمر رساند و در ژانویه سال 1996 دوباره به وستهام بازگشت.

لمپارد بازیکن ثابت تیم جوانان وستهام بود و در کاپ قهرمانی جوانان 1996 کاپیتان تیم شد.
در سال 1998 لمپارد به تیم بزرگسالان وستهام پیوست و در کنار بزرگانی چون جوکول، مایکل کاریک و ریوفردیناند به یکی از مهره‌های باارزش این تیم بدل شد.

لمپارد در 15 می 2001 با یازده میلیون پوند به باشگاه ثروتمند چلسی نقل مکان کرد. او در فصل نخست حضور خود بازیکن فیکس تیم بود اما در فصل دوم حضورش تحت شعاع بازی خوب جیان‌فرانکوزولا قرارگرفت و افت کرد اما با آمدن آبراموویچ میلیاردر معروف روسی به باشگاه، لمپارد دوباره شکوفا شد و خود را به عنوان بهترین هافبک تیم شناساند.

در فصل 2004 - 2005 لمپارد توانست در همه 38 بازی لیگ برتر بازی کند و 13 گل به ثمر برساند و با تیم چلسی قهرمان لیگ برتر شود. بازی او آنقدر زیبا بود که کارلوس البرتو و یوهان کرایف بازکنان مطرح جهان هر دو او را ستودند و لمپارد را بازیکن برتر جهان خواندند.

لمپارد موفق شد در آن فصل جایزه فوتبالیست سال FWA را از آن خود کند. او در سال بعد بهتر ظاهر شد به طوری که خوزه مورینیو مربی آن دوران چلسی او را بهترین بازیکن دنیا لقب داد.

لمپارد در سال 2003 با النارایوز ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک دختر به نام لوناکوکو پاتریشیا لمپارد است، لونا 22 آگوست سال 2005 به دنیا آمد. فرانک لمپارد در حال فراگیری زبان اسپانیایی است که به گفته برخی به خاطر احتمال پیوستن او به لالیگا اسپانیاست. ولی لمپارد اظهار کرد که آموزش زبان اسپانیایی او صرفا دلایل خانوادگی دارد، زیرا النارایوز اسپانیایی است و او دوست دارد فرزندانش دو زبانه بزرگ شوند.

لمپارد با چلسی 2 بار قهرمان لیگ برتر شده است. وی در نوامبر سال 2005 به عنوان دومین فوتبالیست برتر اروپا شناخته شد و جایزه فوتبالیست سال قاره خود را به هافبک برزیلی رونالدینیو سپرد. یک ماه بعد رونالدینیو عنوان بازیکن سال دنیا را از آن خود کرد و بار دیگر فرانک لمپارد به مقام دوم بسنده کرد.

javahermarket

خرید اتو مو بخار استیم استایلر STEAM STYLER

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

morymgh

10000 تومان جایزه عضویت در سایت اینجا کلیک کنید



تاریخ: دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:زندگینامه لمپارد,lampard,
ارسال توسط مرتضی98

صفحه قبل 1 صفحه بعد